برخی از سوء تفاهم از نفریت مزمن
نوشته شده توسط : Andy

برخی از سوء تفاهم از نفریت مزمن

از آنجا که علل پیچیده، سرزنش، عود، و غیره، نفریت دشوار است، درمان می شود. به جز این، درمان های اشتباه و همچنین پرستاری شرایط بدتری را ایجاد می کند. به طوری که من بعضی از سوء تفاهم های معمول نفریت را در اینجا خواهم دید تا به بیماران کمک کنند که زندگی با کیفیت بالا را داشته باشند.

1. درمان

مصرف مکرر و بیش از حد آنتی بیوتیک ها. در مقایسه با سایر واکنش های التهابی در سایر ارگان ها یا بافت ها، بیماران نیاز به پاکسازی محصولات ایمنی غیرطبیعی از طریق ایمن سازی کمپرسور دارند. علاوه بر این، تقریبا تمام آنتی بیوتیک ها، توکسین ها را به کلیه ها می رسانند، که ممکن است شرایط کلی کلیه را بدتر کند.

گرفتن برخی از نسخه های قومی درمان با نفریت، دریافت درمان خاص و داروهای منظم است، بیماران باید تحت پیگیری پزشک قرار گیرند. در صورت تکرار گرم، لطفا نسخه قومی نبوغ را منتشر نکنید، مخصوصا می توانید از پزشک شرکت پنهان کنید.

2. پرستاری

عادت های زندگی بیماران نیاز به داشتن یک عادت خوب زندگی دارند. لطفا ورزش نکنید و ورزش نکنید. همچنین، استراحت کافی داشته باشید، اما نه زیاد، و غیره

رژیم غذایی. همانطور که همه ما می دانیم، نفریت باید کمتر نمک، پروتئین کمتر و چربی کمتری مصرف کند. اما این بدان معنا نیست که این مواد در وعده های غذایی وجود ندارد. اگر تمام این مصرف ها را برای مدت طولانی متوقف کنید، عملکرد بسیاری از اعضای بدن افسرده خواهد شد و حتی زندگی را تهدید می کند.

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، بیماران نیاز به دانستن بیشتر در مورد نفریت و گرفتن مناسب برای نتیجه درمان.

اگر درمان های مؤثر برای کنترل نفریت به خوبی نفهمید، می توانید از امراض ماساژ پزشکی میکرو چینی، بخار سازی، درمان چرخه ای، پزشکی دهان و دندان چینی، Moxibustion و دیگر درمان های طبیعی استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نفریت، لطفا پیام زیر را بنویسید یا گزارش پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: